05:57 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بلیت هواپیما

توقف افزایش قیمت بلیت هواپیما تا هفته آینده
نماد برتر- رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه از اول آبان ماه ظرفیت ۶۰ درصدی هواپیما باید رعایت شود و بر آن نظارت می‌کنیم، گفت: تا هفته آینده که تکلیف قیمت بلیت هواپیما مشخص می‌شود، افزایش نرخ آن متوقف شده است.
حسین‌زهی: باید بر نرخ ایرلاین‌ها نظارت شود
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید نظارت عالی‌ای بر روی نرخ بلیت هواپیماها اعمال شود.
 افزایش نرخ بلیت هواپیما اجحاف در حق اقشار متوسط جامعه است
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سیاست‌ گذاری‌های غلط در حوزه حمل و نقل عمومی منجر به تشویق مردم به استفاده از وسیله شخصی نقلیه می‌شود و قطعا مجلس شورای اسلامی اجازه افزایش قیمت بلیت هواپیما را نخواهد داد.
مخالفت با رهاسازی قیمت بلیت هواپیما
نماد برتر-رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه با رهاسازی قیمت بلیت هواپیما مخالف هستیم، گفت: در جلسه ای که بین همه ذی‌نفعان در این حوزه برگزار می‌شود تکلیف نرخ بلیت هواپیما مشخص می‌شود اما باید به این نکته توجه کنیم که به مردم اجحاف نشود.
 افزایش قیمت بلیت هواپیما اقدامی نامعقول است
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که این کمیسیون به بحث افزایش قیمت بلیت هواپیما ورود جدی خواهد داشت.
وزیر راه با گرانی ٨٠ درصدی قیمت بلیت هواپیما از اول آبان مخالفت کرد
نماد برتر- وزیر راه قیمت های جدید انجمن شرکت های هواپیمایی مبنی بر اعمال گرانی ٨٠ درصدی از اول آبان را لغو و اعلام کرد: قیمت های جدید اعتبار ندارد .
کمیسیون عمران افزایش قیمت بلیت هواپیما را بررسی می‌کند
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که در شرایط کنونی افزایش قیمت بلیت هواپیما قابل قبول نیست، تاکید کرد که کمیسیون عمران این موضوع را دنبال خواهد کرد.
افزایش قیمت دوبرابری بلیت پرواز استانبول
نماد برتر- در پی اعمال محدودیت‌های جدید و چندباره ترکیه که پرواز ایرلاین‌های ایرانی به مقصد استانبول را به یک بار در روز کاهش داد، قیمت بلیت هواپیما از سوی ایرلاین‌های ایرانی و خارجی حدود دو برابر هفته‌های قبل شده است.
پروازهای تهران-استانبول بدون تست کرونا!
نماد برتر- ترکیه شرط منفی بودن تست PCR کرونا را برای سفر به این کشور برداشت و از این به بعد مسافران بدون نیاز به انجام این تست می‌توانند تنها با رعایت مسائل بهداشتی به صورت شخصی به این کشور پرواز کنند.
شرایط ویژه‌ اسنپ برای خرید بلیت هواپیما با بهترین قیمت مهیا شد
نماد برتر- اسنپ اعلام کرد شرایط ویژه‌ای را برای خرید بلیت هواپیما با بهترین قیمت مهیا کرده تا دغدغه اصلی گردشگران و مردم به حداقل برسد.
تور ترکیه مجاز است؟
نماد برتر- دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی می‌گوید: وقتی شرکت‌های هواپیمایی بلیت استانبول را می‌فروشند، پس تبلیغ تور ترکیه غیرقانونی نیست اما مسافرانی که الان به ترکیه می‌روند، قصد تفریح در ساحل را ندارند، انگیزه‌های کاری و تجاری دارند.
قیمت بلیت هواپیما از مهرماه کاهش می‌یابد
پایگاه خبری راد: معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی درباره کاهش قیمت بلیت هواپیما، آخرین وضعیت قیمت سوخت و دیگر نیازمندی کامیون‌داران، نشست مشترک وزرای حمل و نقل کشورهای حاشیه خزر و... توضیحاتی ارائه کرد.
گرانفروشی بلیت هواپیما ممنوع!
پایگاه خبری راد: به دنبال دریافت گزارش‌هایی از فروش بلیت پروازهای داخلی با قیمت بالاتر از دامنه تعیین شده توسط ایرلاین ها، سخنگوی این سازمان اعلام کرد که با هرگونه تخلف برخورد می‌شود و مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان هواپیمایی شکایت خود را مطرح کنند؛ حتی اگر سفر به اتمام رسیده باشد.
هشدار جدی به خریداران بلیت هواپیما و صدا و سیما!
پایگاه خبری راد: با غیرقانونی خواندن فروش بلیت هواپیما از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی بی‌مجوز و نیز برخی سایت‌های غیرمجاز که اقدام به فروش بلیت جعلی هواپیما می‌کنند، متقاضیان خرید باید بیش از هر زمان دیگری از صحت مسیر و مرجع خرید بلیت هواپیما مطلع شوند.
اپلیکیشن‌های موبایل مجوز فروش بلیت هواپیما ندارند!
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که اپلیکیشن‌های موبایلی مجوز فروش بلیت هواپیما ندارند و این اقدام از سوی آنها بدون طی شدن مسیر قانونی است.